Man behöver inte vattna iallafall.

Hejsan!
Hur länge ska det hålla på att vara sånt här skitväder? Jag har ju massor av projekt på gång, men då får det inte regna.
Just nu håller vi på att bygga staket runt altanen så ingen går och drullar ner. Ett gediget arbete av LT och han är som vanligt superduktig och det blir riktigt stabilt och bra, tänk vad mycket belysning och annat kul jag kan hänga på räcket.
Som jag sa tidigare har jag massor av idèer på grejor jag vill göra t.ex måla om en byrå och så den här gamla spisen som jag tänkte göra något kul av.
Idag har jag varit på Loppisen och plockat lite bland våra saker, det finns hur mycket saker som helst från soffor,till sängar, byråar, golfset, kläder till stora och små, skåp och massor av annat. Dessutom är allt jättebilligt!
Nu får alla som håller på med regndans ta och ändra till soldans i några dagar.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Snart har jag också semester! Då vill vi ha sol o lagom varm pool tack!

2015-06-27 @ 15:25:34
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0