Regnet det bara öste ner

Hejsan!
Ja då var midsommaraftonen avklarad, regnet öste ner det har väl ingen missat. Men vi firade ändå med sill och tillbehör som sig bör. Firandet på märren var ändå i full gång med lotterier, dans kring midsommarstången och glada skratt. Jag lyckades vinna fyra vinster i år. En fasadflagga, ett halv kilo kaffe, en solcellsbelysning och ett paraply som är rött och passar till min smartaste midsommarinvestering någonsin. se bild nedan.
             Årets tårta var jättegod men onödigt stor kanske halva kvar, är det någon som är sugen så kom hit.
Men nu ser vi fram mot en skön sommar med många soldagar och mycket bad. Jag har snart fått ordning på poolen nu väntar vi bara på värmen. Idag ser det ändå ganska bra ut. Så hoppet består min semester börjar ju inte på riktigt förrän på måndag.
Loppisen i Ö Husby kvarn kommer vara öppen minst en dag i veckan hela sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0