Tröst!

Hello!
Gårdagens blåst ställde ju till det i växthuset, men efter mycket styr och silvertejp fick vi ihop det igen och inga växter var skadade.
Nu kan det fortsätta att växa och frodas.
Men jag måste erkänna jag var inte glad igår när jag fick se bedrövelsen. Som tröst köpte vi en ny grill som är så pass stadig att den omöjligt kan blåsa bort.
Det tog visserligen 2 timmar att skruva ihop den men det var det värt, nu ska vi bara provgrilla kanske i morgon, om det är väder för det.
Nu till något annat kommer ni ihåg när jag såg ut så här!
När jag ser den här bilden tror jag knappt att det är sant. Är detta jag? Jag mår efter att ha tappat ca 40 kilo toppen och har inte haft några som helst problem efter operationen. Har du 40-50 kilo för mycket som du bär på lyd mitt råd sök hjälp och få ett nytt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0