Jo jag är kvar!

Hello hello!
Jo det var ett tag sedan jag skrev något här och massor har naturligtvis hänt sedan sist. Men jag har nog glömt det mesta, eller snarare förträngt.
Jag har köpt ett växthus en budgettmodell i plast från Rusta för 500 kr. Tänkte att jag skulle se om jag tycker det är kul, gissa om det är, till nästa år kommer jag satsa på ett riktigt. Just nu har jag tomater, jordgubbar, ruccola, blommor, massor av örter och så chili som frodas i fukten och värmen. Jättekul att  se hur det gror från dag till dag.
Poolen är det snart dags att ta tag i också massor av skräp på botten som måste sugas upp, sen är det bara att bränna på med massor av dyra produkter som renar vattnet och så vänta på värmen.
Plums!!!
På jobbet går allt sin gilla gång jag räknar passen som är kvar till min långa semester,( sju veckor) 16 pass kvar från och med idag.
Så har vi startat Loppisen i Ö Husby kvarn vi har utökat och använder även övervåningen och gissa om vi har prylar som vi gärna vill bli av med, så har du möjlighet så kom och fynda.
Vi kommer att ha öppet hela sommaren minst en dag mitt i veckan och varje lördag.
 
Nästa vecka ska jag ta en liten tripp till Köpenhamn och det ska bli så kul, går säkert i konkurs för där finns massor av rolig shopping.
Ska på bröllop i sommar så då behöver man något raffigt att ha på sig, men jag hittade en fin klänning på Lindex häromdagen så jag har redan köpt. men man kan ju ändra sig.
Nej nu kom jag på att jag ska jobba så det är bara att kasta sig in i duschen och på med blåstället.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Therese

kors i taket! En uppdatering! Håll igång bloggandet lite nu, det är ju så kul att läsa vad ni styr och sysslar med!

2015-05-20 @ 20:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0