Långt mellan inläggen.

Hej kära läsare!
Ni tror säkert att jag lagt av totalt, men nej då ibland får jag lite lust att skriva om något kul som händer.
Kan ju börja med att jag i början av året sökte 20% pension till hösten, tänkte att det skulle bli bra att ta det lite lugnt de sista åren i arbetslivet. Sökte samtidigt ett extra jobb på COOP och fick det. Nu sitter jag i skiten fick inte pension och så har jag ett extrajobb så det där med att ta det lugnt de sista åren i arbetslivet sket sig.
 Men vad fasen jag är ju frisk så det ska väl gå. Nu har jag haft en skön sommar och ser nu fram emot nästa då jag tänker vara ledig lika länge.
Under sommaren har vi inte gjort något speciellt har inte behövt har haft så skönt väder och vår paradis är fullt tillräckligt att vistas i. Loppisen i Ö Husby tillsammans med min syster har varit helt fantastisk i år där kör vi några helger till innan det blir vintervila i kvarnen.  En liten tur till Göteborg har vi gjort, annars har vi bara loppat oss och haft många gäster.
Vi började semesterhelgen med ett fint bröllop i trädgården hemma hos Mats och Maria, ett mycket känslofyllt bröllop. Detaljerna kring det kan vi ta en annan gång.
Nu har jag jobbat en vecka och dessutom en övertidsnatt så nu är jag på gång igen. I helgen var vi i Göteborg igen och hälsade dels på Sally och så sprang Veronica, Sally och Micke midnattsloppet. Det blev en tur på Liseberg under lördagen och lite annat. Trevligt!
Men..... det var på fredagskvällen när jag tog min nattsnus som jag tänkte om man skulle testa om man kan vara utan det här skiten. På lördagen började jag inte med en snus som jag alltid annars gör. Åt frukost och tog ingen snus då heller. Äh tänkte jag om man inte tänker på det så funkar det ibland får man ett sug och då tänker jag att för en stund kände jag ju inget.  Testar nu hur länge det ska gå innan jag blir folkilsken, har kanske slutat men jag lovar inget. Har i alla fall ett uppehåll just nu!!
Nu ska jag gå ut i solen det är 22 grader varmt här på altanen och klockan är bara 09,00.
 
 
Hej svejs hörs snart igen.
Kinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0