Länge sen!

Hej!
Oj vad tiden går sedan jag sist var innehar och ritade har det gått flera månader. Julen och lite vinter har passerat och nu går vi mot våren med stormsteg.
Storm ja det har vi ju haft en del av mitt växthus är numera utspritt över halva skogen.
Ser inte så bra ut, men det är bara att ge sig på det igen. Snart vår.
Det har varit lite kallt i några dagar och lite snö har vi också fått. Vårt sovrumsfönster är nog dags att byta i sommar
Så kom julen och Sally var hemma och eftersom hon inte äter kött så blev detta vår julmiddag.
 
Men nu ser vi fram emot våren och sommaren och loppisen i Ö Husby kvarn. Har samlat på mig en massa nya saker, fynd i massor.
Snart kan vi åka dit och börja plocka upp kommer om vädret tillåter att öppna i början på maj.
Får försöka vara lite bättre på att uppdatera mig här.
Hej svejs så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0