Jäkligt länge sen nu.

Hej!
Nä jag har inte dött, men det var väl ett bra tag sedan jag var inne på den här sidan. Tror vi passerat både jul, nyår påsk och snart är det Valborg igen.
Ja ja det har hänt massor så klart men ni som har mig på FB  vet ju det mesta.
Inga större förändringar har varit utan snus i ett halvår men då gick jag upp i vikt så det fick bli snus igen. Annars håller jag min vikt med minus ca:38 kilo fortfarande och det är skönt inga större komplikationer, hade ett yrselanfall för några veckor sedan som faktiskt gjorde mig livrädd. Satt ner och bara plötsligt snurrade det till i huvudet och jag kände hur jag bara försvann. Men jag kvicknade till igen. Hade jobbat natt och inte druckit så mycket fick tips av en kompis om att dricka resorb varje morgon och det gör jag nu.
Här på torpet har vi gjort lite renoveringar bytt fönster i badrum och på övervåningen, blev väldigt bra. Har planer på att fixa till sovrummet under semestern får se hur det blir har ju funderat på det i flera år nu.
Loppisen i Ö Husby Kvarn är redan igång och vi har massor av nya prylar så ni som inte besökt oss gör ett besök vi har öppet varje lördag än så länge blir fler öppettider framöver för just nu är det väldigt kallt i kvarnen.
Planerar resor både hit och dit men har dåligt med tid och det ska ju passa in på Mickes tider också. Men den 16 juni ska Veronica och jag ha lite kvalitetstid i Göteborg ska se Peter Jöback och träffa Sally så klart, kommer säkert bli väldigt mysigt.
 
Mina döttrar och min syster håller på och tränar hela tiden undrar när jag ska få lust och tid med sånt har ju fullt upp jämt tycker jag. Nu går vi ju mot sommaren och då är det ju massor att göra på torpet, poolen som ska fyllas och rengöras. Växthuset och mina odlingar där, har börjat med att sätta jordgubbsplantor i balkonglådor som jag tänker ha vid fönstren i sommar. Behöver ju inte vara blommor i dom, detta kan bli lite kul hoppas jag. Bilder kommer under sommaren.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0